Dagens outfit


Jag sportar min gula hmmm ja sportjacka. En present från en gammal pojkvän.
Kärleken till jackan består iallafall! =)
Under jackan har jag burit en oversized svart t-shirt, ett rött lackskärp i midjan och grå strumpbyxor.


Ni som läst min blogg ett tag känner kanske igen dessa raringar. Heels från Forever21.
Har inte använt dem på ages, fick för mig att de var obekväma.
VA!? Inte sant! Struttade runt skolan hela dagen med dessa och det var inge kvid alls.
Okej, superlite kvid på kvällen men det fixade jag snabbt med fotbad, fil och insmörjning.

Och så lite bling på det!
Nej nu ska jag måla naglarna och sen krascha i säng. Ja jag erkänner, jag somnade i skolans bibliotek idag.
Men det är typ min favoritsyssla. Jag ÄLSKAR att ta en powernap i tysta rummet. Men idag blev det hela 30 min. När man vaknar då är man ju rädd att man har dräggel i huvudet. Jag klarade mig från dräggel men däremot hade jag mascara utsmetat som en jäkla pajas.
Men, jag bjuder på det! Det är så skönt att somna där.
Och bakom satt faktiskt en kines och slumrade hon med så jag är minsann i gott sällskap!

Ja, livet som fashionista och blivande jurist tar ju verkligen på krafterna!


Kommentarer
Postat av: MOR

Tur att du sparar på allting till skillnad från mig.

Love you

MOR

2010-04-14 @ 07:54:40
Postat av: Anna

Haha, sova över lagboken känner jag igen. Så blir den sådär knögglig och svårbläddrad av dregglet..! Powernapsen var en av de grejer jag saknade mest när jag började jobba måste jag säga. Det ses tyvärr inte med blida ögon, vilket jag tycker är synd. Ge mig fem minuter så blir jag hur pigg som helst igen! Ibland går jag och blundar på toa, men det är inte samma sak utan lagbokskudde.

2010-04-14 @ 09:39:50
Postat av: robinhood.

Hej, frågar denna frågar till rätt många bloggar så tänkte att jag kunde fråga dig med!

Vad läser du för bok, eller vad läste du senast?

Vad hanldade den om och vad tyckte du om den?

kram.

2010-04-14 @ 10:40:27
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Lisa

snyggt!

2010-04-14 @ 12:25:34
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: dave

Se upp så att du inte snarkar bara haha, jag brukar vakna av mina egna snarkningar på tåg och bussar. och kvickt titta mig omkring om någon verkar ha märkt det..



Jättefina bilder förresten, du är ju rena mästerfotografen själv!

2010-04-15 @ 20:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0