1 april

Jag gillar inte riktigt första april. Allt jag hör undrar jag om det är lur. Allt jag säger undrar andra om det är lur.
But I kid you not när jag berättar att igår var sannerligen en tur dag av stora mått!
David fick veta att hans ett år projektanställning på ving blir förlängt ytterliggare ett år. Det betyder att jag kan fortsätta välkomna taxfree hem till mig!
Jag fick tillbaka tentaresultat på den kurs som alla säger är svårast och vars tenta jag verkligen svettades över. Det var så svårt men betyget gjorde mig mycket glad och stolt.
Och slutligen var jag på sats igår och tränade. Och på sistone har det känts lite tråkigt. Bara träna, äta nyttigt och planera sina vardag och gå i trappor. MEN igår på vågen så fick jag sannerligen se lön för mödan!
Och det känns kanon!

Så tre underbara nyheter på en och samma dag!
Och ingen av dem är ett aprilskämt.

Kommer ni lura någon?


Ser ni så fint detta ser ut. Zaras sommarkampanj för 2010.
Jag skulle gärna haft på mig allt. Kanske skulle jag valt en jeansskjorta istället för det blommiga spektaklet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0