När man inte får plats med magen


Jag gillar inte byxor för det är så tight och gör ont och magen får inte plats.
Så därför dyrkar jag tights.
Men nu har jag börjat tröttna på tights och vill mer och mer ha strumpebyxor.
Så här ska ni få en kavalkad av fina strumpisar.

coola nätisar

Snygga spetsiga på Liloh!

Fina med hjärtan. Bildkälla: Här

Prickiga. Bildkälla: Här

Ljuvliga röda. Bildkälla: Här

Hudtonade med en svart söm. Det är så himla vackert.
Och väldigt sensuellt!
Ljust denna bilden är en av mina absoluta favvisar just nu!

Det är ruskigt snyggt med svarta stay-ups faktiskt!
Bildkälla: Här

Jo det är himla tjusigt med strumpebyxor i alla dess färger och former!

Kommentarer
Postat av: fröken lila

hm. alltsá, för mig är tights och strumbyxor precis samma sak, enda skillnaden är att det ena är ett engelskt ord och det andra är svenskt. dessutom visar du ju báde strumpor (thigh-highs eller stay-ups, beroende om de behöver hállare eller ej) och strumpbyxor här i inlägget, sá jag förstár inte riktigt hur du menar?

2009-09-18 @ 15:23:28
URL: http://froekenlila.blogspot.com
Postat av: kajsa

med söm och hjärtan, söm och hjärtan! <3

2009-09-19 @ 12:49:04
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0