London Calling!

Jag är så jädrans glad!
Jag ska få följa med David på en av hans jobbresor till London.
Vi kommer kombinera det med att fira min födelsedag där.
Det ska bli så hiiiiiiimla skoj!
Shoppa, äta, strosa på gator och i gränder, gå på museum och något jag älskar - musikaler!
så nu behöver jag alla era bästaste Londontips!
Bästa shopping, cafeér, restauranger, lyx, budget, parker... ja allt!

Det ska kelas i parker, OM vädret tillåter.

Hitta på massa äventyr!

Sitta inkrupna på bruna, maffiga och riktigt genuina pubar.
Gärna iklädd spets, pärlor och med håret i ljuvliga lockar!

Kanske gå på nått glittrigt och glammigt disco?

Sova i mjuka hotellsängar

Se hösten komma med stora kliv!

En sak är säker... I'm gonna travel with class!

Jag ska försöka blogga när jag är i fish n' chipsens land

Vissa dagar kanske jag kommer få spatsera själv när Dave jobbar.
Men då ska ta med mig en min skrivbok och en bra läsbok.
Sen sitter jag med snoken i boken på ett café.
Jag älskar egentid, både i min egen och i andras städer.

Gud vad skoj det ska bli!!!
Sicken födelsedagspresent! En vecka i London!
Men glöm nu inte berätta era bästa tips!

Kommentarer
Postat av: Cata

Hej Frida! Kul att du ska till London.

Mitt favorit omradew ar Fitzrovia. Det ar kvarteren mellan Oxford St i soder och euston road i norr. och mellan tottenham court road i oster och sa gr det upp till nastan marylebone i vast. Har finns massa mysiga butiker och cafeer. Bang bang ar an cool vintage butik som ligger pa goodge street. Det finns en tube stop valdigt nara vid samma namn. Charlotte street har alla mysiga resturanger och nagra mysiga cafeer. Testa "squat & gobbel" for mysig brunch och cafe uno for akta italiensk kansla. Hoppas du har jattekul! Nar ska du dit?

2009-09-17 @ 04:18:08
URL: http://catariyalundgren.blogspot.com
Postat av: Att ha det gott

hoppas att du får många bra tips

dotter åker till London nästa Lördag

2009-09-17 @ 10:00:28
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: David

Du kan tro att jag längtar efter att åka till London med dig! Det kommer bli fantastiskt. Efter alla gånger när jag har varit iväg och tänkt, tänk om Frida var med nu, och nu ska du med!



Och sicket fint inlägg, härliga bilder och vackert skrivet.



London med dig kommer bli fierce ;)



Puss och kärlek min finaste!

2009-09-17 @ 23:45:24
Postat av: MOR

London, mitt andra hem! Jag tröttnar aldrig på denna stad. Statliga museer är gratis och British Museum är helt fantastiskt, de har mer än mumierna... Om ni har möjlighet att se STOMP, gör det, det är sjukt coolt, vi såg det i NY och jag såg att man kkunde få biljetter till halva priset. Camden är ett område som på senare år fått ett uppsving och som blivit populärt bland ungdomar.

Kram

MOR

2009-09-18 @ 08:22:32
Postat av: Little Peaché

David: det ska bli så mysigt! =)

2009-09-20 @ 07:07:37
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Little Peaché

mamma: tack för de braiga tipsen!

nu ska jag snart möta upp er och äta frukost :)

2009-09-20 @ 07:08:28
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Malin

Åh, vad härligt det låter Frida! Avis

Ha det så underbart i London, det är en grym stad!

När drar ni? Och sen när du kommer hem tycker jag att det är dags för en fika eller nåt.

Kram!

2009-09-23 @ 08:12:40
Postat av: Little Peaché

Malin: jo det ska bli himla mysigt och självklart ska vi fika! Gärna snart!

2009-09-24 @ 09:57:08
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0