Den långa gårdagen

Först var jag ju på Acnes utförsäljning och sen skola.
Och sen började festligheterna!

Jag och Frida (japp det heter vi båda!) åkte från skolan till Campadres
champagne och buffémingel.
Frida har jobbat mycket ute i världen som modell och det kan ni säkert se på denna bild!
Hon fullkompligt strålar!

Man är väl ingen modebloggare om man inte posar framför hiss-speglar?

Jag har fått ta över Davids gamla kamera.
En Nikon D70 så nu blir det att lära sig att stå framför kameran!
Ska bli himla roligt!

på Campadres mingel träffade jag Emma-lou som skriver den här fina bloggen!

På Topshop var det fullsmockat!
Jag var totalt mätt på shopping men Frida sprang runt och fyndade!

Frida letade och fyndade och provade och jag, jag bara svettades! =)

Ni ser lite av min outfit i spegeln.
De nya bootsen, leopardtights och davids loppiskofta.

Och mitt i mina svettningar träffade jag fina Kajsa och hennes nya kombo "Grisen".
De har bjudit över mig till dem. De blev prat om muffins... And I don't mind! =)




Haha ja man är la spexig!
Som en jäkla apa asså! =)

Och sen fotade jag den här tjejen som såg ut som en underbar rockprinsessa!


Och den här tjejen såg också himla fin ut där hon stod bland accessoarerna och väntade på sin vän.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du. Och tack för bilderna :) Fina bilder du har lagt upp idag :) Själv skulle jag skriva ett inlägg här ikväll om gårdagens event, men bloggen är seg och det går ej att skriva ngt. Hmf.

2009-09-04 @ 20:47:24
Postat av: Emma-Lou

Det är jag som kommenterar alltså ;)

2009-09-04 @ 20:48:04
URL: http://www.metrobloggen.se/pesonen
Postat av: kajsa

Men puss på dig!

2009-09-05 @ 13:34:14
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilket härligt inlägg det blev! Fina bilder, du å kameran gör er bra ihop! Kram

2009-09-06 @ 01:01:30
Postat av: Little Peaché

Frida: och tack för att du gjorde dagen så fin!



Kram på dig min fina!

2009-09-10 @ 18:47:51
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0