Dagens outfit


Svart pennkjol och en svart genomskinligt topp från Monki.
Den gråa magkorta tischan är från American Apparel.
Halsbandet har jag gjort själv.


Då jag inte vill gå med magen bar hade jag den transparenta toppen under.
Det blev faktiskt himla fint att se den skymta fram lite grann.
Men för att lätta upp allt det svarta och grå slängde jag på mig min "Chanel-lool-a-like"-kavaj.
Den är köpt second hand av Stockholm Stadsteater.

Ljusgul tweedaktigt tyg. Med ett superduperfint kantband runt hela baletten!

Kommentarer
Postat av: MOR

Jackan är så snygg, så snygg! Den är verkligen tidlös.

Kram

MOR

2009-09-24 @ 10:43:44
Postat av: the egoflow

den där ska du ju ha kvar!! den klär dig. sexigt med genomskinligt. woho

2009-09-24 @ 12:49:40
URL: http://egoflow.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

cool :D

2009-09-24 @ 13:13:45
URL: http://johannasarea.blogg.se/
Postat av: trollpia

du är så fin!!! när får vi se hela det blonda bombnedslaget? väntar med spänning....puss

2009-09-24 @ 17:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0