Acne på fötterna

Haha ja med den rubriken trodde ni att jag med fötterna fulla med finnar.
Men nej, jag går numera runt med ett par riktigt snygga och lyxiga mockaboots från Acne på fötterna.
Det bästa av allt är att skorna kostade 600 kronor på outleten.
Vad kan Acnestövlar kosta i vanliga fall? 3000-4000?
Så nog gjorde jag ett kap alltid!


Nu ska jag köpa impregneringsspray och skoblock, för dessa skor ska verkligen
behandlas som de små guldklimparna de är.
Och det som är det bästa av allt är att jag verkligen ville ha ett par vinterstövlar!

Tyvärr fick jag ingen skokartong så jag snyltade till mig en annan kartong.
Ja skorna får ju inte plats där men en snitsig kartong är väl alltid trevligt att ha! =)

Kommentarer
Postat av: fröken lila

gud sá kul! det är en riktig fin modell ocksá, me like!!!

2009-09-04 @ 20:03:24
URL: http://froekenlila.blogspot.com
Postat av: Mamma

Ja de var snygga

Kram

MOR

2009-09-07 @ 08:23:08
Postat av: Little Peaché

Mor: glad you like them! =)

2009-09-10 @ 18:52:21
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0