lockigt hår och röda läppar

Hela denna dagen har jag suttit klistrad framför datorn.
Men inte för att hitta på något kul, nej utan för att plugga.
Uppsatsskrivning. Det har varit en enda stor ångestkälla.
Men nu är den klar.

Och vad passar då bättre än att en kär kompis skickar ett sms och bjuder med en på förhandsvisning.
Jag ska gå och se en film (som jag tror kan vara underbar)
FAME!!!
Åh jag som har velat se den filmen enda sen jag såg trailern!
Så nu är jag sminkad och lockad och kvällsmat äten and ready to go!


Fast jag har inte paljettklänning utan en ny sammetsklänning från Lindex.
vem trodde man skulle ta på sig krossad sammet igen efter femte klass?
Inte jag iallafall.
Men here I am, looking like 11 again.
Och en jäkla rosett har jag i håret också.
Så nog ser jag ut som 11 alltid!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag vill så jävla gärna gå och se Fame! Älskar dansanta filmer där allt är som ett stort dramatiskt kalas. Gud.. vill se Cabaret nu. Kanske ska tvinga Piggie att se den ikväll. Igen. Hmm.

Eller Footloose! Och hörru. Jag behöver träffa dig på en veckobasis för att hålla humöret på hyffsade nivåer i dessa tider. Så var ääär du sockerbit?

2009-10-07 @ 19:20:51
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Katja

Hur var filmen???

2009-10-09 @ 10:47:29
URL: http://waxonwaxoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0