Fame

Som jag berättade häromdagen var jag ju på en förhandsvisning av filmen Fame.
Tur att man fick gå gratis för hade jag varit tvungen att betala hade jag deppat.
För den filmen var inte så himla bra.
Den var stressad, splittrad och sjukt pretto.
Men den var perfekt en kall tisdagskväll när inget annat var så roligt.

Och om man är 14 år och killar som smörsjunger i falsett är grejen, ja då är filmen perfa!

Nej så denna filmen är inte superskoj men däremot har jag höga förväntningar på filmen Julie&julia.
Ska bli superskoj att se den!
Är det någon av er bloggläsare som också vill se den?
Kanske vi borde se den ihopa och ha det som en skojjig bloggträff?
Ja, en idé iallafall!

Fame utspelar sig ju ursprungligen på 80-talet.
Och några andra som visar upp 80-talet är Sex in the city-tjejerna!
My god, det är annan film jag superlängtar till!


Kommentarer
Postat av: lisa

julie&julia vill jag verkligen se. men jag bor nog för långt bort ifrån dig tyvärr.

2009-10-09 @ 16:37:28
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: MOR

Jag gillar inte 80-talsmode. Jag såg inte klok ut.



Kram

MOR

2009-10-10 @ 20:14:59
Postat av: Fatima

Jag hänger gärna med på bloggdejt! Dra ihop ett gäng vetja. Va spännande!

2009-10-12 @ 07:14:19
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Little Peaché

mamma: du såg ju skitcool ut! speciellt dina danskläder! =)

2009-10-23 @ 10:29:11
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0