Tispiration (tisdags-inspiraton)

Glamourai har en sån utsökt stil!
Varje gång jag läser hennes inlägg får jag ett aha-moment. "kan man matcha sådär" "varför tänkte inte jag på det" och "vilket bra DIY".


SeaofShoes har återigen ett par alldeles underbara skor.
Dessa fina MiuMiu hade jag inte tackat nej till.

Karla har också en underbart häftig stil!
Och en rumpa som är to die for!

Och när man tittat klart på sina stilikoner och dylikt kan man ha fest.

Men själv har jag en ny utmaning. Inget godis eller andra onyttigheter fram till söndag, plus 2 träningspass på Sats + 10.000 steg om dagen. Klarar jag det får jag köpa en lite lyxigare ansiktsrengöring.


Kommentarer
Postat av: MOR

Jag tyckte de färgglada pumpsen var väldigt snygga.

Puss

MOR

2009-11-17 @ 11:15:13
Postat av: Little Peaché

mor: ja de är faktiskt helt galet dödssnygga1



kram på dig

2009-11-24 @ 10:47:07
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0