Challenged

Fina Fröken Lila har utmanat mig...på engelska och allt. Men vi kör på!

the rules are:

1. answer the questions on your blog
2. take away one question you don't like and add a new one.
3. tag 8 other people

1. which perfume do you use?

En från Dior och en från Lancome.
2. song of the day?
Ayo Technology med Milow
3. what's for dinner today?
Lax med ungsbakade potatisar och morötter, och en lime/chili sås.
4. today's highlight?
Easy! Lätt att tentan är över!
5. what whould you really like to learn?
Att bli en riktigt grym techno DJ!!!
6. what was the last thing you bought?
En latte och ett paket tuggummi på Pressbyrån
7. what's your favourite animal? 
Hmmmm.... jag vill ha en mops. Men jag gillar flodhästar himla mycket. Fast helt ärligt hatar jag de flesta djur. Tycker djur är äckliga.
8. what's your most important goal at the moment? 
Att träna, äta rätt och gå ner i vikt. Nu är det hälsan före allt annat!
9. what do you think of the person who tagged you?
En riktigt fin tjej som jag är så himla glad att jag har kommit i kontakt med!
10. what's the colour of your eyes?
Mörkbruna
11. if you could change something with yourself, what would that be?
Då skulle jag lära mig att bli mer hårdhudad faktiskt
12. if you could be anywhere in the world for the next hours, where would that be?
Åh på en varm strand. Det hade varit härligt. Eller på en grym technokonsert!
13. what do you find important with your friends?
Att jag kan få vara mig själv med alla de bra och dåliga sidor man har. Och att de ändå står vid min sida
14. who would you like to meet sometime?
Britney Spears! Eller Paris Hilton. Vi hade kommit bra överens. Iallafall jag och Britney.
15. what's your dreamjob?
Försvarsadvokat
16. what's your favourite piece in your wardrobe?
Mina pälsar tror jag. Och mina högklackade skor. Och allt mitt smink!
17. do you have any favourite models?
Ja, Sofie Dahl förr i tiden.
18. 3 things that make you smile
Serien "Christine", min pappa som är galen och rolig och jag själv. Jag skrattar mycket åt mina egna skämt 
19. what's your favourite song at the moment?
La Voix! Eller iallafall ikväll! Då hejjar vi massor på Malena!
20. what's your favourite tv-series?
Queer as folk!! Det bästa som kommit ur serievärlden någonsin!
21. what are you wearing at the moment?
Svarta ballerina, utsvängda jeans, prickigt linne, grå oversized kofta, massa halsband och en stor ring
22. what's your favourite sweets?
Åh allt industrigodis!! Karamellkungen!
23. who's your role model for style?
Jag inspireras av olika stilar. Allt från Dita von Teese till Courtney Love.
24. what is the last film you saw?
Påbörjade Breakfast at Tiffany's idag.

Så, jag taggar:
Egoflow
Att ha det Gott
Anna
Vifsla
Beyond sizes
Tant Brun
Jessica
En magisk purt till en annan värld

Kommentarer
Postat av: EGOFLOW

Vilken grej! Jag har svarat så ordentligt & duktigt. Nu är jag helt matt! :-)

2009-05-12 @ 21:38:20
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0