Challenged

Min fina gamla klasskompis Sara utmanade mig i sin ljuvliga blogg!
Så jag kastar mig in hals över huvud!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

Kan med andra ord HomO anses kränka TF i det att ingripanden görs med stöd av lagstiftning för HomO:s uppgifter?
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En vit och kall vägg!
3. Vad såg du senast på TV?
Den underbara filmen "Efter bröllopet" av Susanne Bier.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
oj vilken konstig fråga. Vem bryr sig?
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
En gammal film från 60-talet. Männen pratade med en så lustig dialekt då.
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Följde min bästis Emelie till tunnelbanan.
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Läste bloggar på bloglovin'.
Det saknas en nr 8.
9. Drömde du något inatt?

Nope, inte vad jag minns!
10. När skrattade du senast?
Jo men idag faktiskt. Många gågner!
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor blandade med Davids fotografier. Färgglada knalliga hyllor och en alldeles förtjusande bild på en 80-tals puma!
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Jo idag såg jag både en pickande hackspett och en liten ekorre. Sånt ser man inte ofta i Skåne inte.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Thumbs up!
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Efter bröllopet
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Sälja min bostadsrätt i Malmö, sluta ta studielån, köpa en grym lägenhet här i Sthlm, betalat av Davids studieskulder och sen flugit min nära och kära till ett ställe med stekhett väder, riktigt stor pool och mycket färska frukter. Och såklart, second hand shoppat mig svettig! Varje dag!
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Ibland biter jag på tånaglarna
17. Tycker du om att dansa?
LOVE LOVE LOVE IT!!!
18. George Bush?
Too sweaty taste!
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Hemligt för jag är livrädd att någon skall ta namnen!
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jovars!
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jag tror inte på nån pärleporten och om den finns så tror jag iallafall inte Gud står där men om han skulle stå där så hade han sagt "hej".
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? PrettyinPink, Sassy, BookofMiri och LinneaHansson

Kommentarer
Postat av: Sassy

Åh, vad kul!

Den ska jag ta tag i!



kram

2009-03-07 @ 10:31:51
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: miri

ey, coolt med utmaning!

den är antagen och slaktad på min blogg nu.

2009-03-07 @ 11:31:02
URL: http://bookofmiri.blogg.se/
Postat av: Linnéa

roligt! nu har jag svarat på frågorna!

2009-03-07 @ 12:11:37
URL: http://linneahansson.blogg.se/
Postat av: Sassy

Oj, upptäckte just att det var den här du hade utmanat mig på, sorry!



kram

2009-03-12 @ 11:00:04
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0