Ett fikatips

Jag var på en riktig fin fika häromdagen.
Min gamla (sen urminnes tider nästan) kompis Johanna bor också här i stan så vi fikade.
Hon tig mig till det jättemysiga cafét Saturnus på Eriksbergsgatan.
Jag åt en macarone, faktiskt första gången.
De är väl mer fina att äta än goda.

Bilden på Johanna har jag fräckt snott från hennes facebook.


Har ni nått fikatips till mig?

Och snälla, ni är några stycken nu som läser var dag men nästan ingen som gör sig hörd!
Come on! Give me something!

Godnattkram på er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Gunnarssons på Götgatan 92! Supermysigt... Jag har förresten flyttat! Bloggmässigt alltså;)

2009-03-30 @ 14:02:55
URL: http://ellenmariamadelaine.wordpress.com
Postat av: trollpia

vetekatten, kungsgatan 55, jättemysigt å massa gott å välja på....

2009-03-30 @ 20:46:51
Postat av: Mamma

Hälsa Johanna, jag tänker ofta på henne!

Kram

MOR

2009-04-02 @ 15:29:26
Postat av: Little Peaché

Trollpia: Jag tackar så mycket för tipset!



Kram på dig

2009-04-03 @ 08:40:21
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0