Jag är fylld av...Gynning!

Idag köpte jag Carolina Gynnings alldeles sprillans nya och egna drinkbok.
Jag köpte den inte för drinkarna utan allra mest för bildernas skull.
Dessa bilder är breathtaking och Gynning är verkligen en otroligt stor inspiration för mig.
Hon är vacker som få, målmedveten, orädd och ytterst glamorös.

Just glamouren, det är den jag känner mig fylld av nu.
Jag vill ha mer glamour i mitt liv!

Boken kostar ynka 100 kronor och är en inspirationsbomb!

Åh hon är ju så himla fascinerande!

Boken är fylld med massa drinkrecept.


Åh nu vill jag klä mig uteslutande i vintageklänningar från världens alla stora modehus.
Jag vill resa på lyxiga weekendresor och trippa storstadsgator i 5000 kronors skor.

Så med andra ord är det dags att börja spara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men så mager Gynning ser ut, är hon sjuk?

Kram

MOR

2009-06-22 @ 09:50:36
Postat av: Little Peaché

Mamma: nej hon har 30-års kris och bantar!

2009-06-25 @ 10:57:48
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0