Veronica Maggio men inga biljetter

Idag spelade Veronica Maggio, LOVE HER!
Men vi hade inga biljetter så vi satte oss utanför och lyssnade!

Rodebjer klänning, vintage Dior, ÖB-kängor, Gina Tricot brillor och second hand kavaj!
Mycket bra konsertoutfit!

Emelie är vacker som en dag!

Fina Mia är Emelies gamla klasskompis!
Hon jobbar på reklambyrån Patrik Sthlm, som jag måste tipsa om för de har en sån himla fin hemsida!

Tjejerna drack vin men jag kände mig hemskt sliten och trött.
Så efter bara nån timme bröt jag upp för att åka hem och sova ut ordentligt!

Livet är så underbart just nu! För första gången känner jag verkligen hur bra jag har det här i Stockholm!
Jag ska verkligen vårda detta lyckorus nu!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker också att Veronica Maggio är en av sveriges bästa artister. Hade gärna kunnat se henne live, men det bästa av allt är att du är lycklig och att du funnit dig tillrätta i Stockholm.

Kram

MOR

2009-07-30 @ 07:53:08
Postat av: Mamma

Jag tycker också att Veronica Maggio är en av sveriges bästa artister. Hade gärna kunnat se henne live, men det bästa av allt är att du är lycklig och att du funnit dig tillrätta i Stockholm.

Kram

MOR

2009-07-30 @ 07:53:45
Postat av: Maria

Igår eftermiddag såg jag min mobilanteckning om att hon skulle spela på Mosebacke, aningens sent påtänkt... Bra att du trivs och har det bra! Dä ska va gött å leva:)

2009-07-30 @ 08:57:30
URL: http://ellenmariamadelaine.com
Postat av: trollpia

hej raring!

du skulle ha kommit hit till mig när det var trästockfestivalen, gratis, veronica och moto boy bla. helt underbart var det....vad roligt att du trivs och mår bra.

stor kram på dig fina fina du!!!

2009-07-30 @ 12:44:49
Postat av: Little Peaché

Mamma: Men vad skoj att du också gillar veronica! Vi borde se henne tillsammans någon gång!



Kram på dig

2009-08-12 @ 13:09:32
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Little Peaché

Trollpia: Åh det låter som en trevlig festival!



kram

2009-08-12 @ 14:13:24
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0