Sjuk i huvudet

Jag tror jag har åkt på en släng av något. Jag är varm och sen kall och sen börjar jag svettas. Huvudet bultar och ögonen gör ont. Men trots mitt ynkliga jag spenderades denna dagen på jobb. Men det var ganska skönt, få något gjort och veta att man tjänade lite pengar.

Sen blev det lite secodn hand shopping. Jag tänkte inte köpa något men eftersom himlen öppnade sig när jag var på myrorna beslöt jag mig för att stanna där, vänta ut regnet och passade då på att prova lite grejor. Som sen råkade följa med hem.

Jag har fotat lite nya grejor som ska in i min webshop, så håll ögonen öppna!



En ganska slapp outfit. Åh jag inpireras så av alla de bloggare som lever, andas är och är glammiga.
Där alla dagar är dress-up dagar, där inga tillfällen tillåter platta skor och där inspiration till snygga frisyrer alltid finns.
Kanske man måste jobba på det?
Ju mer man jobbar på det, desto roliga blir det?
What do I know??

Ballerina Din Sko, Klänning HM, volang bh HM

Kommentarer
Postat av: Linn

Fint! Den svarta klänningen som du har på dig, köpte du den nyss? kan den finnas kvar tror du?

2009-07-05 @ 18:31:42
Postat av: Maria

Jag slår vad om att många nu-ska-jag-gå-och-handla-mjölk-i-mina-nya-pumps-bilder tas hemma i hallen fast sneakers och ballerinas sedan åker på innan vederbörande kommer över tröskeln... Eller så tas finskorna med i handväskan bara för att kunna fotas i rätt miljö. It's all about image, less about reality... Men fint och inspirerande, så länge man inte får sko-komplex av det;)

2009-07-06 @ 08:09:39
URL: http://ellenmariamadelaine.wordpress.com
Postat av: Little Peaché

Linn: nej klänningen köpte jag för jättelänge sen faktiskt. Jag skrev fel den är från MQ och inte HM.



Vill du köpa den av mig?



Kram på dig

2009-07-08 @ 10:56:37
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0