Långfika, shopping och en älskad vän

För ett tag sen fikade jag med Josefine och mitt inlägg hette då "great minds think alike" eftersom vi i princip var likadant klädda. Nu hände det igen, fast denna gång med min begåvade vän Hanna.
Hanna är en tjej som jag varit bekant med länge nere i Malmö men nu när vi båda bor i stora staden har vi börjat umgås mer och mer och gudarna ska veta att detta är en alldeles otrolig tjej.
Hon är snäll, smart, ärlig och rolig. Oh my god vad jag gillar henne!



Skor - Din sko, byxor - tradera fynd, skjorta - monki, skinnjacka - HM och väskan är second hand

Translation: It seams that me an my friends think very much alike since we often tend to were so similar outfits.
This is my amazing friend Hanna who I like so so much!


Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

Tack så mycket :) vad glad jag blir!



Gillar den röda väskan skarpt, second hand är det allra bästa!

2009-07-08 @ 19:13:40
URL: http://sasinsofia.blogspot.com
Postat av: Sydnie

Your blog is so cute ... I love the pictures! I will definately be returning!



Sydnie

www.takemeouttotherunway.blogspot.com

Postat av: milla

Härlig blogg du har!

ha en bra dag (=

2009-07-09 @ 11:57:15
URL: http://millalindgren.blogg.se/
Postat av: EGOFLOW

Ha ha... Det är din grej helt enkelt! Hoppas du har det bra i fina Stockholm!

2009-07-09 @ 22:08:54
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0