Campadre.com

Jag brukar aldrig prata om gratisbio hit eller gratissmink dit eller varför inte lite gratisgodis där!?
Jag gillar inte tanken på att spamma sin närhet till döds för att tjäna ihop till ett kexchoklad.
Vad jag däremot gillar är en sida som heter Campadre.
Där blir man medlem och så kan man handla märkesprodukter till ett bättre pris.
Och låt säga att jag ser en kjol som jag vet att mina syrra skulle älska så kan jag tipsa henne.
Blir hon sen medlem så får jag vips 99 kr att handla för.

Och vill man inte tipsa något som sidan så betalar man för varan precis som på vilken annan webshop som helst.
Tyvärr  tycker jag inte det är så himla roliga kampanjer just nu.
Men See by Chloé är på ingång och jag väntar spänt spänt spänt!

Campadre.com hittar ni här och där kan ni shoppas bland Vivienne Westwood, D&G och många många fler märken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0