And the winner is....

Lite försenat skall jag nu berätta om vem som vunnit en underbar chiclit bok!
Vinnaren är Louise L! Med sin motivering:

vilken stil du har!
så olika från dag till dag gamalt och nytt också lite 50s 80s och masa snyggheter blandat!
assnygg stil! (man kan väl få välja mer än en?)

Sweet sunny fifties! gillade jag verkligen. snygga kläder och snygg peronlighet! att gå runt i röda, korta shorts och inte alls bry sig om vad alla tycke rom dina celluliter!

Midsommar outfiten! fantastisk! coolt rockigt och allt vad den outfiten är. och jag har en liten crush i din gula väska!

Ziggy Stardust on my chest! bowie, vad kan gå fel? + jättesnygga jeans och nitskärp. störtskönt!

 Det är varmt idag blått är min absoluta favoritfärg, kjolen var verkligen spot on! och det andra var super det med, gillar helheten!

kram, LouiseL


Kram på dig tillbaka Louise!
Maila mig din adress så skickar jag boken på posten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0