A walk down memory lane.

Åh ni förstår inte vilken härlig kväll jag har haft!
Jag har träffat mina urgamla vänner Louise och Kim som kommer från samma håla som jag.
För några år sedan flyttade de till Stockholm när jag var kvar i Malmö.
Och nu bor de i Malmö när jag är här.
Detta är två töser jag nästan aldrig ser men idag var jag på bredden fylld med kärlek.
Ja det måste jag säga! Gudar vad jag älskar dessa två underbara människor!

Kim!

Och här med!

Fina Louise!
Vi grillade veggiespett och åt bulgur sallad!
Fan vad det är gött att hänga med vegeterianer för de är så jädrans bra på att laga käk.
Iallfall mina veggisar!

Jag hade på mig second hand jeansshorts, avklippta gina tricot tights.
Jag blev så inspirerad av Elins strumpbyxor/tights.
Och sen har jag på mig en ny tröja från Monki.
Den är fierce! Känns jäkligt rockig faktiskt!

Oh my oh my vilken snygg rygg!

Med smink och frisyr inspirerat från Louis Vuittons höstvisningar var jag redo för denna dagen.

Nu ska jag kryp ner i sängen och äntligen få läsa ut min spännande bok.
Imorrn är det heldag på jobbet igen!
Men funderar på att springa in på hm på lunchen för jag har sett än väska och en kjol som är sooooo fab!

Kommentarer
Postat av: Fatima

HAr du sett mitt träningsmail? Hör av dig om du är på imorgon eller på torsdag =)

2009-07-14 @ 13:14:32
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Hemliga Kakan

Det är wunderbar att träffa gamla vänner, det är... enkelt.

2009-07-14 @ 14:15:04
Postat av: Hemliga Kakan - igen

...och det jag skulle skriva innan fingrarna slant på enterknappen var f i n frisyr! Bara så. Hej hopp!

2009-07-14 @ 14:16:47
URL: http://yesmarthamydear.blogspot.com/
Postat av: Katarina

vilken skitsnygg tröja! vad synd att monki inte finns i finland!

2009-07-14 @ 19:31:29
URL: http://pleur.blogg.se/
Postat av: isabelle

supersnygg topp!!

2009-07-18 @ 12:10:36
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0