7 för 65

Igår fyndade jag och min vän Hanna böcker på Myrorna.
Det var så mysigt att gå runt bland hyllorna och ge varandra boktips, medan regnet fullkomligt vräkte ner utanför fönstret.
Så idag ska jag läsa och läsa och läsa.
Tvätta lite och kanske blogga lite och sen träna, men mest läsa läsa läsa.
Iklädd min mysuniform.


Cause I'm a star!

Translation: Yesterday I bought plenty of books at a thriftstore. So reading is pretty much the only thing I'm doing today.
Reading, doing the laundry, going the gym, but mostly reading.


Kommentarer
Postat av: fröken lila

det blev fint med nya headern och bakgrunden! jag funderar dock fortfarande om webshoppen inte passar bättre i din sidebar till höger? jag tycker det är kul att du experimenterar lite med designen, man lär sig ju bäst genom att pröva sig fram, även om det kan vara lite irriterande när det itne blir som man tänkt sig med en gáng...



och, skulle du ha lust att länka till mig? det skulle göra mig hur glad som helst!!!

2009-07-08 @ 11:09:59
URL: http://froekenlila.blogspot.com
Postat av: Anna

sv: JA! Visst är den låten helt underbar? :D <3

2009-07-08 @ 12:50:57
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: fröken lila

ok, ja, dá blir det nog bra med webshopen där.



jag menar i din länklista där du t.ex. länkar till nano och underbara clara. det vore kul om du hade lust att göra det, kanske även lägga till andra bloggar du läser, sá att man kan klicka sig vidare till olika bloggar du läser eller har kontakt med...

2009-07-08 @ 14:05:02
URL: http://froekenlila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0