Svetten lackar

Igår var jag och tränade. Jag kände hur svetten lackade, hur jag klarade några armhävningar fler än förra gången och framförallt så kände jag känslan av hur härligt det är att ta hand om sin kropp. Att göra den rörligare och smidigare.

Idag har varit en heldag med plugg. Nu är jag äntligen hemma och förbereder middag till David och mig.

Det har hänt några skojsiga saker. Jag fick jobbet som jag sökte hos Stockholm city polis. Känns så himla spännande. När min handledare ringde och sa att de snart ska presentera mig mitt första "case" kändes det lite CSI över det hela.
Imorrn ska jag till riksdagen och träffa mina föräldrars vän som jobbar där. Det är väldigt bra för just nu läser jag statsrätt och det är ju precis det som hennes jobb handlar om.

Jag känner mig så positiv och sprudlande just nu! Det är en himla fin och mysig känsla. Jag tror dagens vårsol spelar en roll i det hela.


Kommentarer
Postat av: mallis

Grattis till jobbet!!



Skönt med sol, vi har fått massa snö här idag.

2009-02-11 @ 20:09:18
URL: http://malliss.blogg.se/
Postat av: Fatima

Det är härligt att träna. Min svett lackade också igår kan jag lova. Var på första träningpasset sen i November och jisses vad jag tog i. Idag har jag svårt att röra mig, men det är gött att känna att kroppen lever!

2009-02-12 @ 11:55:04
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0