I'm back in buisness

Okej folks!
Jag har varit gone too long nu!
Men ibland behöver man bara lite lugn och ro.
Samla tankarna, känna efter, gråta floder, skratta tills magen gör ont.
Nu är jag full med inspo and I'm here to share!

Först ska jag berätta om mina favvisbloggar just nu!

UnderbaraClara

Blondinbella

Ruutha
 - som är back in buisness hon med!

Fina-Stina

- vi måste hålla tummarna för hennes IVF

Miri

Linnéa
- en ny blogg jag förälskat mig i. Upptäck den du med!

Sugartime

Det är viktigt att vi bloggare skriver och länkar varandra, så kan vi bli av med den sjukt trista klubben för inbördes beundran som vi ser överallt. Alltid samma tjejer med sina tråkiga identiska stilar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Både och, såklart, men det är ju precis som med den relation man har till sig själv...hur underbar man än är så kan man bli såå pissigt less på sig själv ibland! För det mesta är allt frid och fröjd iaf. Lugn och vardag är underskattade ingredienser i livet...

2009-02-19 @ 22:11:43
URL: http://virgin-on-the-rocks.blogspot.com
Postat av: kajsa

hurra hurra!

2009-02-20 @ 11:42:06
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Lillgull

Eehh.. är du ironisk nu eller...Blondinbella? Varför sätter du inte upp Kenza på listan också? -Ja.. jag ska väl inte dömma.

Jag är väl kanske ensam om att inte vilja läsa några bloggare som är avlönade. Det blir liksom bojkott automatiskt. Det på nått sätt är en motsättning för mig eftersom anledningen till att jag läser bloggar är att det öppnar en helt ny värld där människor deltar utan vinstintresse, till skillnad från t ex modepressen och massmedia.

2009-02-23 @ 18:47:43
URL: http://www.onedreamycloset.se
Postat av: Tant Brun

Håller med dig! Bort med allt j***a motarbetande!

Jag tänker lägga till dig bland mina favoriter nu.

Varför?

För att du skriver vettigt och inspirerade mig direkt då jag landade här.

2009-02-24 @ 10:32:39
URL: http://tantbrunsfunderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0