nyfriserad

Jag har hittat den mest underbara frisör ever. Han är billig och otroligt bra.
Han krossade alla fördomar jag hade om att frisörer i förorten inte kunde vara lika bra som flådiga frisörer i innerstan.
Han blekte min utväxt och klippte av en rejäl bit av håret. Och sen fönade han det jättefint!
Jag längtar redan till jag ska få klippa mig där igen.






Nu ska bara de orangea topparna bort och sen har jag fått det coolaste rockhåret!
Love platinablonderade frisyrer!

Och koftan är för övrigt ett av mina bästa köp.
20 kr på återvinnarna vid skanstull!
Använder den hur mycket som helst!

Kommentarer
Postat av: Mia

Gud vad fin du är i håret!!! "To 'dye' for!" Gott nytt år på dig och din fina kille!

2009-12-31 @ 15:17:26
Postat av: Linda

du måste du ju berätta vart han bor ;) Jag har nyss lämnat min superduktiga men superdyra frisör vid st eriksplan...

2010-01-01 @ 19:20:29
URL: http://pindus.blogg.se/
Postat av: Linda

då ska jag kolla med en kollega som bor där :) hittade en billigare på söder men är inte så nöjd med slingorna...iofs är det fult under i håret så det är ju bara jag som ser men ändå :)

2010-01-02 @ 11:43:47
URL: http://pindus.blogg.se/
Postat av: MOR

Den översta bilden är fantastisk, kan man få den inramad. Tack tack

MOR

2010-01-04 @ 07:53:11
Postat av: Little Peaché

mamma: haha jo men det ska man väl kunna fixa!

2010-01-05 @ 22:05:38
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0