lördagskalas

För länge sen fyllde jag år, ja enda sen 18 oktober.
Men i lördags fick jag äntligen en efterlängtad fest.

vi sjöng till spice girls

Töserna fick blåa rödvinstungor


Fina Liisa och fina Mia förgyllde min fest såsom de förgyller mitt liv.
att plugga juridik blir faktiskt hemskt fashionabelt när dessa donnor är där.

det är fint med vänner man haft länge. Malin var min scoutledare när jag var i 13-års åldern.
Hon jobbar på tv4 och allt är hemskt intressant.
hon har en alldeles ljuvlig pojkvän också.


jag dansade!

Lina och Markus är det allra mysigaste paret ever!

Sötaste mia!

Emelie levererade hit efter hit!

Akta er för denna hetlevrade tjej! Karro kommer röra runt i juridikgrytan vad hon än kommer göra.
Jag är så glad att jag lärt känna tjejligan för alla de tjejerna är så unika och ger mig verkligen något.
Karro är arg och bitsk och rolig som in i.
Och så skrattar hon åt mina skämt...det är alltid härligt! =)


Mia och hennes karl Daniel.
Detta par är i detta nu påväg till Florida....fy hundan vad avis man blir!
Hoppas hon får en kokosnöt i huvudet. för då kommer hon visserligen hem snygg men lite dum och jag blir smart men lite ful. så är vi i jämvikt! =)
Nej, hon är bäst... love her!

så det var ett lördagsparty!

Kommentarer
Postat av: lisa

Ser ut som ett väldans lyckat party :)

2009-12-10 @ 03:08:45
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Anna

Men grattis i efterskott! Härligt med party, det ser underbart ut!

2009-12-10 @ 16:07:43
Postat av: Karro

Och tjejligan är sjukt glada att ha träffat dig! Ärad jag känner mig raring. Du och jag kommer röra om i jurdikiggrytan så hårt att folk tappar brallorna!

Fler sånahär trevliga kvällar efterlyser jag.

2009-12-11 @ 17:29:02
URL: http://unaware.blogg.se/
Postat av: Banana

Vilket fantastiskt halsband du har på bilderna!

2009-12-11 @ 18:03:56
URL: http://annabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0