igår snöade det!

Igår kom det riktigt mycket snö och jag sprang genast ut med David.
Jag älskar snön! Och när det är mörkt ute gör snön det mörka så mycket mysigare!

att gå där ingen annan gått ger en känsla av renhet och äkthet tycker jag.

jag pälsade på mig med farmors gamla pälsmössa, gammelmormors mammas sjal och en vintage fuskpäls.
samt mina lila läderhandskar som jag fyndade för en spotstyver i london.


även rågsved blev vackert alldeles klätt i snö

jag försökte pricka en gatskylt med en snöboll...

...och 18.004 till...

...JA! en träff!


vi hittade en gata med det mest passande namnet av alla..."Snösätra"

jag hade på mig vintagekängor köpte i berlin samt mina pyjamastights!

En underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: MOR

Snygga bilder. Mössan är riktigt klädsam.

Love you

MOR

2009-12-14 @ 08:06:34
Postat av: Gabbe

Fin blogg! o fina bilder, man önskar man hade snö här hehe :)

2009-12-14 @ 15:31:47
URL: http://egoboi.blogg.se/
Postat av: Banana

Jag vill också ha snö, det är nåt fel här, jag bor i Norrland, jag borde rimligtvis ha snö innan dig.



Din videoblogg var spännande att se. Du är väldigt söt i rörlig bild och har fin röst.

2009-12-14 @ 20:44:41
URL: http://annabanan.blogg.se/
Postat av: lisa

åh jättefina bilder. du är så vacker och snö <3.

2009-12-16 @ 08:34:18
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: MOR

Nu snöar det i Skåne, tjoho och jag som cyklat.



Love you

MOR

2009-12-16 @ 10:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0