Raindrops keep falling on my head

Hmmm ja det blev ju inte så himla mycket parkhäng idag.
Istället fick vi snällt kura under Vurmas markis.
Att inviga mina nya skor, även kallad my new love affair, under monsunregn som detta känns ju bara som ett hån.
Men inget ont som för något gott med sig.
I behov av skydd sprang vi in till Pärlshoppen på Sturegallerian och köpte lite silvergrejor så jag kan göra smycken.
De kan ni köpa i shoppen sen om ni vill.






Jacka - Members Only, oversized linne - Monki
leopardtights - HM och skorna likaså.


Stackars nya skorna!
Detta sabla regn!

Här ser ni ett par ljuvliga örhängen jag haft i många år.
De fick jag som present efter att mamma och pappa kom hem från Frankrike en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0