Han är hemma!

Min magnifika karl är hemma och vi har haft en alldeles underbar dag!
Frukost i sängen med nybakade frallor,  massa goda pålägg och nybryggt kaffe.
Presentutdelning!! Jag har fått de mest underbara taxfree produkterna!
Sen har vi spelat TP, sovit middag och tittat på film.
Och inte en enda gång stigit utanför lägenheten.
Vår säng har varit vår borg och det är lyx man inte har tid för vanligtvis.
Nu ska vi laga riktigt god middag och krypa ner i sängen för ytterliggare en film.
Som jag sagt innan, det är en lyx att få längta efter sin sambo som jag får.
För nu när han är hemma och kärleken så påtaglig och att bara få titta på honom är att vinna högsta pris.
Om och om igen!

Bildkälla: Här

Translation: Today has been a day of love!
That's all I can say. Breakfast, movies, games and dinner, everything in bed!
To finally have him home is like winning lottery, over and over again!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Fantastiskt! Och tänk, nu är det mindre än två veckor tills min darling flyttar hit. Du kan gissa hur jag längtar!

2009-08-06 @ 08:45:36
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Åååhhh så mysigt! :-D

2009-08-06 @ 08:52:12
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag är så lycklig när du är lycklig.

Kram

MOR

2009-08-06 @ 09:20:12
Postat av: Little Peaché

Mamma: och jag är lycklig när du är lycklig!

2009-08-12 @ 14:26:25
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0