Asså, e folk idioter?????

Idag såg jag en tjej på min skola med en massa exklusiva H&M-kassar.
Ja ni vet nog alla vilken känd designers grejor hon köpt.
Hon hade bland annat köpt den riktigt fina kuvertväskan så jag sa till henne att den var ännu finare på riktigt.
Vi började prata om dagens hysteriska upplevelse, som jag då inte upplevde men jag har ju hört hur det brukar gå till.
Människor blir som hyenor som skriker, rivs, klöser, springer och sliter i kläderna.
Hon berättade att hennes bästa vän hade fått sin tand utslagen.
En kvinna hade slitit till sig ett bälte i en sådan fart att metallspännet smällde vännen över munnen och hela tanden flög ut.

Asså, folk e idioter! Visst att kläder är vissa människors passion men att göra varandra illa i jakten på ett sketet H&M plagg.

Jag blir bara lack!

Kommentarer
Postat av: mallis

Jaa det är tydligt det.



Ska du köpa nåt?

2009-04-23 @ 21:02:19
URL: http://malliss.blogg.se/
Postat av: fröken lila

vilken hysteri alltsá. skakar pá huvudet själv har jag ju inte rád för det jag skulle vilja ha, nämligen koftan i blátt och halsbandet, men sedan tänkte jag att jag visst kan hitta ett halsband med páfágel nágonstans i second hand, och sá kanske brodera en fjäder själv pá en kofta, ju. det var ju mest för motivet och inte för designern jag skulle vilja ha sakerna.

2009-04-23 @ 21:32:52
URL: http://froekenlila.blogspot.com
Postat av: fröken lila

vilken hysteri alltsá. skakar pá huvudet själv har jag ju inte rád för det jag skulle vilja ha, nämligen koftan i blátt och halsbandet, men sedan tänkte jag att jag visst kan hitta ett halsband med páfágel nágonstans i second hand, och sá kanske brodera en fjäder själv pá en kofta, ju. det var ju mest för motivet och inte för designern jag skulle vilja ha sakerna.

2009-04-23 @ 21:35:51
URL: http://froekenlila.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Men usch fy vad hemskt! Att folk bara kan bära sig åt på de viset, tur man inte var där för jag hade nog lackat ur totalt! Tål inte sån afolksamlingar, blir jätte stressad och väldigt irriterad.

2009-04-23 @ 22:46:02
URL: http://sunrice.blogg.se/
Postat av: Maria

Herregud så sjukt...

2009-04-23 @ 23:04:26
URL: http://ellenmariamadelaine.wordpress.com
Postat av: Mamma

Något liknande som du beskriver har jag varit med om en gång i en exklusiv affär som har rea 2 gånger om året, jag utsätter mig aldrig för något sådant igen.

Kommer du ihåg när vi gjorde en båttur på Chao Praya river (du var nog 9-10 år och din far skulle ta mat från buffén. En dam trängde sig före och tog skeden ur hans hand därför att hon skulle ta mat före honom - tyckte hon....

Love you

MOR

2009-04-24 @ 09:07:24
Postat av: Mamma

Förlåt min okunnighet, vem är designern?

Kram

MOR

2009-04-24 @ 09:08:37
Postat av: Carina Rönn

När jag gick förbi H&M strax innan öppnandet var det bara en liten kö

2009-04-24 @ 09:39:35
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Little Peaché

Mamma: Du är inte okunnig! =) Han heter Matthew Williams. Och varje gång H&M har en gästdesigner blir det värsta kapplöpet om vem som är först, köper mest, roffar åt sig snabbat och armbågar sig fram vassast. Jag blir bara lack i sån trängsel.



Vad var det för affär du var i?



Nej det där med pappa minns jag inte. Du får ringa mig och berätta om det!



PUSS

2009-04-24 @ 14:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0