Skoldag igår iklädd en riktigt frökenkjol

En stor trend i höst är långa raka kjolar. Sen trend jag aldrig trodde jag skulle ha på.
Tills jag såg den här kjolen på Monki. Jag slog till på en gång!
Den är så himla multifunction.
Den kan vara långkjol, ankellång om man drar upp den lite och en fin tuptopsklänning.
Åh jag älskar när kläder kan användas på många sätt!



Nu är det plugg, gardinsyende, spikande och fixande som gäller.
Sen ska jag ha min audition, träffa Sofia som är en gammal klasskompis som visade sig vara en trogen läsare av bloggen. Och sist ikväll ska jag på träningsvädledning på Sats.

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Madelaine

Sv: Tack gumman! 1 kilo är absolut ingenting! Jag mår ju hur bra som helst, märkte att det kan uppfattas fel i bloggen! Du är så go! Jag håller tummarna för dig idag!! Men vem kan motstå Frida?? Inte jag iaf..;) Massa kramar

2008-09-17 @ 10:15:35
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Lady Thirty

så vad är det för spänande audition fröken ska på?

vad jag ska göra idag?

jo jag ska umgås med min Kärlek, som har varit bortrest i en dryg månad :) som jag har längtat...

kramelikram

2008-09-17 @ 10:34:08
URL: http://ladythirty.blogspot.com
Postat av: Daniel

Vad snyggt. Fika absolut å sen lite second shopping tycker jag!

2008-09-17 @ 13:10:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Kanske ska jag träffa "lillasyster" på stan. Sedan ska jag se om jag kan hitta en vinterkappa. Hemma kan vi inte vara för ingen har sparkat igång värmen i fastigheten. Det är sjukt kallt - men man sover bra!! Sedan ska jag sätta mig ner och göra menyn till lördag. Mr Bean med fru kommer på besök.

Love you

MOR

2008-09-17 @ 13:34:22
Postat av: Petra

Vilken urläcker outfit, tjejen!

2008-09-17 @ 14:33:59
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Nemi

Snnyyyygooo LP! Jag ska dricker vin ikvall. Ett är studentnatt. Wine it is! Hoppas har du en bra dag!



Puss puss från Australien!

2008-09-17 @ 15:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0