När en favorit i repris kommer tillbaka!

Idag ska vi på loppis!
Äntligen har jag fått reda på en loppis här i Sthlm.
Det är på Mariatorget om ni stockholmsbor är intresserade.
Jag, Dave, min vän Emelie och Sköna Helena ska dit.
Sen ska jag fika med min vän Johanna.
Men efter det försvinner jag från jordens yta. För då ska jag plugga så in i bomben!

För övrigt måste jag erkänna att jag älskar modetidningen "damernas värld".
Det nyaste numret har en fab cover.
Alla färgerna går i grått, silver, lila och lavendel.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns en massiv loppmärknad i Vårbergs centrum. De skryter med att vara Skandinaviens största, jag tror att det kan stämma. http://www.loppmarknaden.se/

2008-09-21 @ 09:38:56
Postat av: Skånefia

2 tips:

Loppis på hötorget på söndagar.

Vintage Clothing på Åsögatan.

Jag tycker om dig och tycker att vi ska ses snart igen!

2008-09-21 @ 12:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0