Med peroxid i håret

Här sitter jag i soffan och väntar på att mitt hår ska bli klart.
Har lagt i slingfärg och så får vi hålla tummarna på att det blir bra!
Nu slänger jag upp dagens outfit.

Ser ni så långt mitt hår blivit! Helt crazy vad fort det växer!

På mig har jag boots från Berlin, läderkjol och zebramönstrad kofta med silver från Modström.
Den grå jackan är Davids och även den köpt second hand i Berlin.
Snyggt med en färgglad bakgrund när kläderna är svarta, grå och vita

För övrigt har jag ännu en gång fått en utmärkelse.
Denna kommer från min vän Madde som väntar en liten bebis.
Så himla spännande!


Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Vad fin du var

2008-09-14 @ 20:28:29
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Vilken killer-kjol!

Hade ni det mysigt med familjen på besök?

Puss!

2008-09-14 @ 22:03:20
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0