När ingen anar

Att bo i Stockholm är fantastiskt! Tusen saker händer!
Och när man minst anar det har man möjligheten att få se jordens vackraste kvinna på riktigt!
Igår var Nigella Lawson och signerade sin bok på NK.
Något jag var helt ovetande om.
Men när jag satt i Forex kön pratade de ut det i högtalaren.
Jag ringde david och sa att"du måste komma hit!!!!"
Min bild på henne blev kass men jag kan lova att hon är precis lika underskön på riktigt som på tv.
Hon har perfekt bonestructure i huvudet.
Och sicken rumpa sen!
Wow, ingen är mer kvinnlig än henne!
Fan vad snygg hon var! Jag blev lite förälskad!



Glöm inte webshoppen!

Kommentarer
Postat av: Madelaine

ha det underbart i London sweety! Jag vill också bli blond igen..;) Massa kramar

2008-10-02 @ 11:26:49
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Denkvinnan ärverkigennågot exra,älskar hennes kokbok Nigela kort och gott

2008-10-02 @ 12:36:48
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0