När en sista tog revansch!


Whitney Thompson vann American Top Model!
Hon är en så kallad "plus size model".
Jag tycker hon är en så kallad fett snygg supermodel!
Fan vad glad jag blev när hon vann!
Jag tycker inte hon skulle vinna för att hon är större, men det finns ju alltid en risk att hon inte vunnit för att hon är större!
Jag säger bara "hell yeah Whitney"
Hon inspirerar mig!
Nu går jag lite högmodigt runt här hemma och catwalkar.
Jag tror lite att jag är en supermodel! =)
Men bara här hemma, och det är ganska så skönt att tänka så.
För vilken stor tjej som jag kunde för ha den drömmen när den samtidigt var realistisk!
Nu tror ju inte jag att jag är en supermodel.
Men ni förstår kanske vad jag menar?
Det är gött att veta att amerikansk tv har gjort klart att man kan vara vacker i annan storlek än 36.

Kommentarer
Postat av: Betty Lou

hon var tjusig. menar du top model?

t.o.m 36 är för stort i hollywood, är väl 30/32 som gäller

2008-10-02 @ 11:02:43
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: Jenny

Härligt! Det snyggaste är inte tjejer med storlek 32 utan tjejer som tror på sig själva så det syns på utsidan, whatever the size!

2008-10-04 @ 09:36:19
URL: http://pygmeestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0