Att leka affär

Jag har precis börjat jobba på mitt nya jobb. Ordning&Reda.
Sen många många år tillbaka har jag innerligt gärna velat jobba i butik, men aldrig riktigt fått till det.
Just därför är jag så himla glad att jag fick det här jobbet.
Att packa upp saker ur kartonger, knappa in siffor på maskin, packa in paket, allt är så skoj.
Det är precis lika fint som att leka butik när man var liten.
Jag har bara jobbat tre dagar men det känns så himla skoj redan.
Jag försöker lära mig snabbt så jag kan vara effektiv och duktig.
Framförallt är jobbet kul för alla människor jag träffar.
För när bara en enda säger "tack så mycket för all hjälp", så känner jag mig himla stolt.
Om ni behöver vackra kaelndrar, fina pennor, underbara fotoalbum så kom.
Jag ska hjälpa er så gott jag bara kan!


Kom igen kommentera!
Vad vill ni ser mer/mindre av?
Vad är tråkigt vad är kul?
Vad kan jag göra bättre?

Kommentarer
Postat av: Lady Thirty

jag lovar att kika in om jag kommer till huvudstaden :)

jag är ju väldans förtjust i ordning&reda...



sen tycker jag att du ska fortsätta blogga som du gör, det är kul att få se lite av varje och det får vi ju göra :D

you go girl!

2008-11-23 @ 11:41:32
URL: http://ladythirty.blogspot.com
Postat av: Paula

Ja eller hur är det kul att jobba i butik:D hoppas det går bra för dig nu!! Pussar

2008-11-23 @ 12:40:17
URL: http://lillafrokenjag.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vår gamla grannfru älskar Ordning och reda, hon älskar anteckningsböcker, skrivblock, pennor, medan hennes man sa att ingen man går väl in i en affär som heter ordning och reda. Så kan det va'

Kram

MOR

2008-11-24 @ 09:16:44
Postat av: Pappa

...aldrig fel med lite ordning och reda!

Far

2008-11-24 @ 11:21:53
Postat av: lza

DIG vill vi se mer bilder av, för du är så överjävla snygg och grym och inspirerande!

2008-11-24 @ 23:36:25
URL: http://0taxidermy0.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0