Fint hår

Jag har problemet med vad man kallar fint hår. dvs. inget hår, eller mycket tunnt hår med tunna hårstrån. Kul.
I vilket fall som helst- It sucks!
Detta resulterar i att jag alltid har uppsatt hår, och aldrig kan göra några roliga frisyrer, med hälften nere hälften uppe osv. Ett riktigt fint böljande hårsvall är vad jag önskar mig, men fick inyte det i mitt genpacket.
 Jag har provat extensions två gånger, men det är inget för mig. Det kliar är svårt att sova på och går av och är snordyrt. usch nej. Istället har jag nu blivit tipsad av en vän att prova Bed heads "small talk" som ger volym och fixerar frisyren. Vad ska man säga  om inte - fantastiskt!

Bed head  240 kronor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0