And the Award goes to....

.... me!

image576

Jag har blivit utnämd i Sannas Blogg där hon har gett mig ett pris, som en av de mest kreativa bloggarna. Kan ni förstå!? Ett pris! Oj oj oj klockan är bara 7 på morgonen denna söndag och min stackars kille låg och sov men när jag läste detta så började jag hoppa upp och ned och skrika "åh herregud åh herreguuuuud". Han är vaken nu! =)
Jag är mäkta stolt och glad! Och tacksam! Sanna skriver att jag inspirerar henne! Tänk att få inspirera någon! Wow detta är amazing!

Nu ska jag och min grabb ha loppis. Så om ni bor i Malmö dra förbi Drottningtorget vet ja! Jag har huuuur mycket grejor som helst som jag vill bli av med!

Till alla läsare! I löööööööv you! Seriöst! From the bottom of my heart!

Kommentarer
Postat av: Free Fashion Pia

Härlig blogg! Hittade hit från Sanna :-)

2008-05-18 @ 17:41:03
URL: http://freefashionblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0