Rota i garderoben

Jag kom på en grej. Alla snackar om dessa jumpsuits och maxidressar och då inser jag plötsligt att jag har en svart jumpsuit med långa vida ben som jag köpte för ett par år sen. Benen är faktiskt så vida att man kan tro att det är en maxiklänning jag har på mig. Borde jag slå dessa två trender ihop? Jag får hem och rota i kartongerna och botten av garderoberna och se om jag hittar den.
I vilket fall som helst så ska jag på studentferre ikväll och jag tror att jag då ska ha på mig en kortkortkort röd slinkig sammetsklänning. Den kostade 20 spänn och jag kan inte sitta i den. Men jag fick en snygg häck! Jag får nog se till att ha tights under så jag inte skrämmer slaget ur alla studentfestande släktingar.

Note to self: Hitta jumpsuit/maxiklänning
                      Ge inte tanterna en hjärtattack!

Jag har gjort så himla mycket på sistone att det blivit flera klädbyten var dag. Så nu finns det en herrans massa outfitbilder som väntar.

Just det, en sak till. Jag tänkte köra ett experiment. Jag ska använda ett plagg i en hel vecka. Alltså samma kjol eller tröja eller skor. Och för att göra det hela lite mer spännande kanske ni läsare vill välja ut ett plagg som jag måste ha på mig hela veckan. Sen blir ju utmaningen att med accesoarer och annat alternera detta till en herrans massa stilar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0