När Lisa tog studenten!

Idag var jag på student igen. Min bästa vän Cajsa, som för övrigt håller på att bli skådis och regissör i London, kom hem idag för hennes lillasyster tog studenten. När ens vänners småsyskon tar studenten, ja då vet man att man själv börjar bli äldre. Det var en fin och mysig kväll men den blev inte så lång. Men på fredag bjuder vi studenten + skådisen + skådisens London pojkvän på middag och sen blir det disco. Jag hade på mig den slinkiga sammetsklänningen med min guldigaste väska. Det var fint som smör.


I västra hamnen var det blåsigt värre.


På fingret hade jag en underbar ring som jag fått av min killes syster. Den är lite för stor men jag älskar den innerligt!

Kommentarer
Postat av: Sandie

Tjusiga foton måste jag säga =)

2008-06-11 @ 06:08:57
URL: http://chipset.webblogg.se/
Postat av: Sassy

Yay! Så jäkla snyggt och posa, det kan du som få! Wow!

2008-06-11 @ 17:41:03
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0