A whole lot of woman!

Jag gillar att markera min midja. Innan gjorde jag det aldrig för jag tyckte min lovehandles såg enorma ut och blev bara ledsen. men sen tänkte jag ombytt istället. Om jag markerar min midja ser man ju istället hur jag ser ut. jag ser inte ut som du och du ser inte ut som jag. Och om jag markerar min midja ser jag kurvig ut, och kurvig innehåller lovehandles. Har man inga sånna är man inte kurvig, möjligtvis kan silikonbröst gör en smalis kurvig. Men det fina i kråksången är att om man är av den smalare typen kvinna och vill ha mer kurvor är midjeskärp tricket där med!
Summa summarum! Alla borde ha midjebälte! alla dessa kommer från ASOS men breda midjebälten är supereasy att hitta för en tia på second hand eller loppis.

Ett för disco, ett för rockkonsert och ett för vardagen! Så himla fint och braigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0