Jag tror jag har en ny vän

I helen träffade jag Amanda.
Och mitt hjärta är lite större men även lite ensammare sen vi sa hej då.
Jag tror vi har vänskap going on. (Hoppas Amanda håller med)
Vilken tjej!
Hon är så jäkla vänlig och stöttande. Sunda åsikter och stor integritet. Hennes ord om skolan lugnade verkligen mig och fick mig att gå från botten till toppen.
Hon är så snygg och söt, från insidan och ut och jag är lite breathtaken.
I min mening, gick tiden rent för fort. Ett hej, en middag och ett hej då senare kändes som 5 minuter trots att det var några timmar.
Tur för mig att David har släkt i Umeå. Nu blir hon inte av med mig! =)

Läs hennes blogg och förundras! Läs hennes blogg och väx lite av stolthet att hon är din medsyster!
Läs hennes blogg och släpp inte taget.

Alla borde få ha en Amanda i sitt liv!

PUSS på dig Ruutha!

Kommentarer
Postat av: ruutha

Men tack finaste du! Jag har skrivit min egen lilla hyllning till dig. Och snott några bilder. :) puss!

2008-12-08 @ 12:49:28
URL: http://ruutha.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag träffade en av mina bästa vänner när jag var 23, nu är jag 50 och vi är fortfarande bästa vänner. En vän är bättre 10 bekanta!!!

Kram

MOR

2008-12-08 @ 13:54:53
Postat av: Caroline

Word!!

Och dessutom bor ju jag i Umeå! Tänka sig!

2008-12-09 @ 06:39:29
URL: http://vardagsmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0