Jag bröstar upp mig och pöser

Min bästa vän heter Emelie Strand.
Lägg det på minnet då hon kommer bli ett stjärnskott inom reklambranschen.
Hon pluggar på Berghs reklamskola och har nyligen avslutat ett uppdrag tillsammans med sin grupp.
De skulle "utveckla ett nytt brödkoncept för Fazer Bageri som tydligt sticker ut i brödhyllan"
och blev uppmanade att tänka "out of the box".

De gjorde bröd på rulle.
Tombola!

På torsdag ska vi på en stor gala där vinnaren koras.
Självfallet håller jag tummarna för Emelie och hennes grupp.
De kan vinna finfina priser!

För att läsa artiklar om denna underbara idé kan du läsa här och här!

Så lägg nu henne på minnet. För hon är typ bäst i hela världen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi håller tummarna för Emelie!!

MOR

2008-12-03 @ 09:53:19
Postat av: Pappa

Vilken häftig idé!

Verkligen "out of the box"...kreativt!

Jag håller också tummarna för Emelie!

Far

2008-12-04 @ 10:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0