Dagen då Viktor mailade!

Häromdagen fick jag ett mail av Viktor.
Han driver webshoppen Choty och undrade snällt om jag ville skriva om honom.
Klart jag vill!
Jag älskar produktiva människor som frågar och hör av sig. Vågar ta för sig.
Jag har hittat några favoriter på webshoppen och det är dessa plastarmband i klatschiga färger.

Men det finns massa andra armband, halsband och örhängen att välja på.

Som sagt så är det Choty som webshoppen heter och jag önskar Viktor all lycka till och hoppas att han får sålt mängder av smycken. för det är han minsann värd!

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Fääärdig

2008-08-25 @ 10:56:49
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Petra

Oh la la, armbanden toppar ju min 80-talsstil perfekt =)

2008-08-25 @ 14:29:34
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Anonym

Oh, kan nämna att jag köpte två halsband därifrån idag - tack vare dig hittade jag hemsidan. Tack :)

2008-08-25 @ 20:14:35
Postat av: Daniel

Den rosa gillar man bäst!

2008-08-26 @ 03:18:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Jag hade så svårt att bestämma mig för vilken färg jag skulle ta men det fick bli de 2 rosa armbanden. Tack för tipset.

MOR

2008-08-26 @ 08:06:17
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev att jag skickat efter två halsband därifrån. Ville bara säga att de kom igår, perfekta och precis så som man väntat sig. Underbar butik.

2008-08-27 @ 21:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0