Tips från min garderob

Sätt på dig ett par luftiga haremsbyxor och skyhöga klackar och du är redo att ta dig an våren och kanske till och med sommaren!
image116

Låna din killes/väns/pappas/brollas kavaj, rulla upp ärmarna och bär den över din sockersötaste klänning. Jag älskar känslan jag får när jag blandar typiskt kvinnligt och manligt. Jag känner mig som en supersexig kvinna, med fantastiska former men samtidigt med massa power och skinn på näsan. Bara klänningen hade gjort mig till en flicka, nu känner jag mig wawawoom!
image118

image119

Denna trenden kommer först till sommaren, men varför inte smygstarta!?
Återigen sockersöt med manliga attribut. Här med en vippkjol med tyl tillsammans med glansiga myggjagare.
image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0