Exklusiv vintageväska i krokodilskinn. Äkta 50-tal!

Exklusiv vintageväska i krokodilskinn. Äkta 50-tal!



Mycket exklusiv vintageväska från 50-talet, i beige krokodilskinn.
Den är i ytterst god kvalitet och går att använda både som kuvertväska och liten axelremsväska.
Ett plus är att reptilmönstrat är riktigt hett i sommar och höst!
 Väskan kostar 300 kr + frakt.


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Aldrig använd vintageväska i läder och flätad bambuimitation.

Aldrig använd vintageväska i läder och flätad bambuimitation.


En av mina vintageinköp som aldrig blev använt. Skynda fynda!
Kvaliten är utsökt!
Väskan kostar 100 kr + frakt.

Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
 (Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Häftig unisex dragkedjetröja från Day/Night av Birger & Mikkelsen. Stlk M-L

Häftig unisex dragkedjetröja från Day/Night av Birger & Mikkelsen. Stlk S-M (ev. lite L)



Supersnygg tröja från Birger & Mikkelsen i svart. Stlk S-L
Tröjan kostar 150 kr + frakt.


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)


Guldstiletter i ormskinns imitation. Mycket trendiga i höst Stlk 39-40

Guldstiletter i ormskinns imitation. Mycket trendiga i höst Stlk 39-40



Grymt coola stiletter i guld. De är i ormimitation vilket är en stor trend i höst. Stlk 39-40
 Skorna kostar 50 kr + frakt.


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Kort sammetskavaj. Stlk M-L. Grymt trendig till hösten!

Kort sammetskavaj. Stlk M-L. Grymt trendig till hösten!


Trendig kort kavaj i sammetsimitation och i mycket god kvalité.
 Den är i stlk M-L och modellen är en av de stora trenderna i höst.
Kavajen kostar 150 kr + frakt.


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Svart plisserad långkjol, med fin underkjol stlk 40-44

Svart plisserad långkjol, med fin underkjol stlk 40-44



Svart plisserad vintage kjol som sträcker sig till lite nedanför knät.
Den har även en fin underkjol som gör den lite extra fyllig.
Kjolen kostar 150 kr + frakt


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
Märk mailet med numret på varan du är intresserad av.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

RSS 2.0