Glittrig plommonlila klänning i stlk 40-42

Glittrig plommonlila klänning i stlk 40-42



Klänning i plommonlila glittrigt tyg. Axelband och smalt skärp i långa flätor.
Den klänning i äkta Marilyn Monroe andra framhäver de snyggaste kurvorna hos dig!
Klänningen kostar 150 kr + frakt.


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
Märk mailet med numret på varan du är intresserad av.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Grå Gucci slip-in i stlk 39

Grå Gucci slip-in i stlk 39


Dessa sandaletter från Gucci fick jag i studentpresent men då de inte är min stil är de näst intill oanvända.
De är grå och i stlk 39
Paret kostar 350 kr + frakt.


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
Märk mailet med numret på varan du är intresserad av.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Läder shorts/hot pants

Trendiga och rockiga läder shorts. Stlk 38-40



Rockiga och sexiga läder hotpants. Om du vill vara trendig och het i sommar är detta shortsen för dig.
Shortsen är i mycket bra kvalité!
Shortsen kostar 200 kr + frakt.


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
 Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
Märk mailet med numret på varan du är intresserad av.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Vintage spets body Stlk 36-38

SÅLD!!!
Underbar svart spetsbody med söta små holkärmar. Stlk 36-38




Svart spetsbody i fint skick förutom ett litet hål på ena höften. Men i övrigt i bra kvalité!
Detta är ett riktig fint vintageplagg!
Bodyn kostar 150 kr + frakt.


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
Märk mailet med numret på varan du är intresserad av.
 (Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

RSS 2.0