Virkat underlägg

Virkat underlägg


Förgyll ditt hem med bedårande spetsar!
Detta virkade underlägg passar perfekt mellan fat eller varför inte under dina parfymflaskor?
Underlägget kostar 15 kronor + frakt


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
Märk mailet med numret på varan du är intresserad av.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Stickad dröm i stlk 40

Stickad dröm i stlk 40



Låt denna stickade dröm bli din följeslagare i höst.
Vitt mjukt garn tillsammans med rosa "siden"band gör denna stickade t-shirt till ett av höstens måsten.
Toppen kostar 75 kronor + frakt


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
Märk mailet med numret på varan du är intresserad av.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Vit cowboyskjorta med spets och fransar. Stlk 38-42

Vit cowboyskjorta med spets och fransar. Stlk 38-42



Anamma höstens största trend - fransar!
Denna fräcka skjorta är det plagget din garderob saknar.
Skjortan kostar 125 kronor + frakt


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
Märk mailet med numret på varan du är intresserad av.
 (Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Söt retrobaddräkt i grönt och småblommigt. Stlk XS-S

Söt retrobaddräkt i grönt och småblommigt. Stlk XS-S



Underbar halterneck baddräkt med det vackraste mönstret.
På grund av en sprucken söm vid bysten (lät åtgärdad med nål och tråd) är priset nedsatt till endast 45 kronor.
Med en djup ryggringning blir denna baddräkt otroligt läcker på beachen.
Baddräkten kostar 45 kronor + frakt


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
Märk mailet med numret på varan du är intresserad av.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Kanariegul A-linje formad kavaj med pucci inspirerat foder. Stlk 38-40

Kanariegul A-linje formad kavaj med pucci inspirerat foder. Stlk 38-40




Låt dig inspireras av sommarens och höstens stora kavajtrender.
Tänk på Balenciagas uppmärksammade kavaj och låt dig fröjdas över denna underbara vintagekavaj.
Denna gula kavaj har utsökta knappar och ett fantastiskt fint foder inuti.
Kavajen kostar 150 kr + frakt


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
Märk mailet med numret på varan du är intresserad av.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Luddig 80-tals cardigan med trendiga detaljer, Stlk 40-42

Luddig 80-tals cardigan med trendiga detaljer, Stlk 40-42


Mjuka stickade material syns överallt på höstvisningarna.
Oversize upptill med en smal siluett nedtill och du är i hamn i fashiondjungeln.
Cardigan kostar 165 kr + frakt


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
 Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
Märk mailet med numret på varan du är intresserad av.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Lyxig byxdress i klaraste kornblå, stlk 38-42

Lyxig byxdress i klaraste kornblå, stlk 38-42



Underkläder som ytterplagg gör sig åter påmint och med denna läckra byxdress visar du upp din snygga ben bäst.
Klä dig i detta mjuka siden liknande plagg och flyt genom sommaren som en glamourqueen.
Catsuiten kostar 165 kr + frakt


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
Märk mailet med numret på varan du är intresserad av.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Rosa satinlinne, Stlk 38-40

Rosa satinlinne, Stlk 38-40

I sommar ska din underkläder synas. Det är både kvinnligt och förföriskt.
Lättast gör du med detta ljuvliga satänglinne i bubbelgumsrosa.
Låta en färgstark BH skymta igenom eller matcha med pennkjol och pärlhalsband.
Linnet kostar 100 kr + frakt


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
Märk mailet med numret på varan du är intresserad av.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Puderrosa blus i storlek M-L

såld!!!
Puderrosa blus i storlek M-L




Ljust puderrosa linne med vackra detaljer i urringningen samt reglerbart knytbälte och en tyll/chiffong ros på sidan.
Ljuvlig och kvinnligt enkel.
Linnet kostar 150 kr + frakt


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
Märk mailet med numret på varan du är intresserad av.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Kärlek i porslin

Kärlek i porslin


Ett ljuvligt kärlekspar i porslin.
 Figuren köpte jag av en kvinna vars mamma fick den av pappan eftersom han tyckte det såg ut som dem.
Med figuren kom även ett frieri säger historien.
Kärleksparet kostar 100 kr + frakt


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
Märk mailet med numret på varan du är intresserad av.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Old Touch väckarklocka

Old Touch väckarklocka

Finfin väckarklocka från Ikea. Den är köpt second hand men är i perfekt skick.
Klockan kostar 200 kr + frakt

Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
 Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
Märk mailet med numret på varan du är intresserad av.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Kitschig batman t-shirt, stlk S-M

SÅLD!!!
Kitschig batman t-shirt, stlk S-M


Kitschig vintage t-shirt med Batman motiv. Tischan passar en stlk S-M.
T-shirten kostar 100 kr + frakt


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
Märk mailet med numret på varan du är intresserad av.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

Korsett topp med smock, stlk 38-40

SÅLD!!!
Korsett topp med smock, stlk 38-40


Figursydd topp med korsettliknande form.
Underbar smock på sidorna som framhäver en underbar midja.
Toppen kostar 100 kr + frakt


Vid intresse kan du maila mig på [email protected], eller kolla mina goda referenser på Tradera, under signaturen Milanofrida.
Inbetalning sker på mitt konto och sen skickar jag varan på posten.
Märk mailet med numret på varan du är intresserad av.
(Jag samfraktar gärna vid köp av mer än en vara)

RSS 2.0