Mini for Many på F12

Minimarkets underlinje firades med stor fest på F12 häromveckan.
Där träffade jag Kajsa och en ny bekantskap Jessica. Så himla härligt sällskap.
Det pratades om högt och lågt, bloggar och foto, mode och utseende, relationer och vänner.
Det är väl underbart när man bara kan babbla på sådär med nya människor. Det älskar jag.
Jag är sämst på smalltalk utan brukar prata roligare saker himla snabbt. Då är det ju kul när den andra personen hakar på.
Bilderna är lånade från Jessicas blogg. Jessica som förövrigt är en riktig entreprenör och driver en underbar second hand webshop utöver ett heltidsjobb. Kvinnor kan!

Där var grodor. =)
Temat för festen var ju Zoo. Jag hadae ormklänning och en beige jacka.

Kajsa var som en midsommaraftons dag hela hon.

Jag och min finaste!

Underbara tjejer!
Och Kajsas blogg hittar ni här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0