Berlin!

I Berlin handlade jag som en toka, vandrade som om jag aldrig gjort annat och tittade så att ögonen höll på att åka ur skallen på mig. Så många saker inhandlades att jag var tvungen att köpa en resväska till, men eftersom de flesta av mina köp kostade max 20 kr så blev det inte så dyrt. Tack å lov för det!
Kläderna kommer jag ha på mig så de får ni se för eller senare, men här kommer ett litet smakprov hur jag såg ut dessa dagar.
Dag 1 bar jag svart klänning från Monki, skor H&M, skärp från Modström, vita knästrumpor Vero Moda och solbrillor från Gina Tricot. Glasögonen inhandlades denna dag och är från det gamla 80-tals märket Cazal.
image489image490
image491
Dag 2 bar jag blå klänning från Monki, svarta knästrumpor Vero Moda, rutig jacka vintage och vit magväska inköpt dagens innan från American Apparel. Till vänster ser ni den bästa frukosten jag ätit i hela mitt liv! Ser ni lyckan i mitt aniskte när jag äter den fantastiska jordgubben!
image492image493

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej! Har precis hittat till blogg och älskar den. Håller på att läsa igenom den nu.

Jag ska till Berlin i helgen, jag älskar verkligen Berlin, har varit där två gånger tidigare. Måste bara få höra var du åt den där goda frukosten.

Ha det bra! kram!

2009-03-11 @ 11:54:49
URL: http://annakajsakarinbella.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0