Utan min andra hälft

Ja, jag och David är ett (nu kommer min väns största hatord) team. Ett jävligt bra sådant. Vi är väldigt lika. Feminister till döden, kreativa, kärlekstörstande, vardagslyxare och reko. Men även väldigt olika. Jag pratar hela tiden och han är ofta tyst, han hävdar sig aldrig och står till 100 % för den han är medan jag har en tendens att inte nöja mig med bara jag och ibland tror att jag är mer än vad jag är. Men han inspirerar mig så otroligt mycket och jag vill också vara sådär lugn, självsäker och ödmjuk som han är. Och varje dag försöker jag och nu hoppas jag att jag blivit en sånär ödmjuk individ.
Idag är han inte hemma och vårt team funkar inte som det ska. Jag har gjort värsta frisyren men vill inte fota själv för han gör ju det så bra. Dagens outfit bilder tog han i ett annat format och jag fattar inte hur man ändrar. Många saker klarar jag av helt själv och vill klara av själv. Men denna bloggen hade inte varit det den är idag om det inte vore för honom. För han ställer alltid upp, visar alltid och förklarar alltid. Han har ett tålamod lika långt som Nilen själv och jag tycker helt enkelt att det vore på sin plats att dels tacka honom och dels ge honom cred dels för att han alltid hjälper till men framförallt för att han är just den han är. Den raraste människa jag någonsin mött.

Jag kan passa på att berätta en anekdot och det är att första gången jag träffade David så sa jag: "Om det inte blir dig jag gifter mig med så hoppas jag att killen är precis som du. För du är den finaste människan jag någonsin stött på."

Här kommer iallafall never seen before bilder på en fierce outfit en majkväll i Berlin.



För mer fashion spana in min webshop!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Haha, stackare! Hade någon frågat hade du alltid kunnat skylla på att du och pojkvännen brottades eller något! ;p Och nej, modelljobbet har sina nackdelar också, tänk bara på när de t.ex fotar alla bikinibilder någon gång på vinter så att vi kan få dem runt våren / sommaren, det kan inte vara mysigt! :)

2008-08-11 @ 20:18:06
URL: http://rosanna.bloggagratis.se
Postat av: Rosanna

Ja, de finns ju dem som vill ta de där grymt snygga bilderna, men dock lever modellerna i ett helvete under den tiden på ishotellet ;P



Fina bilder på dig, som vanligt! Inget ishotell där inte :)



Kram

2008-08-11 @ 20:35:41
URL: http://rosanna.bloggagratis.se
Postat av: karolina

nä precis! inte på panduro här i östersund heller..och jag som var så pepp! men jag ska verkligen kolla in deras hemsida.



kram

2008-08-11 @ 20:42:55
URL: http://karolinaastrom.blogg.se/
Postat av: shoebox

Visst är han duktig på att fota, men motiver betyder mycket också. Du klär dig bra, ser bra ut och poserar bra. Jag önskar jag kunde få lite av det från dig :)

2008-08-11 @ 21:55:48
URL: http://shoebox.devote.se
Postat av: shoebox

Ja, jag menade posandet och stilen, typ allt :)

Jag får kanske testa att släppa loss lite, öva lite, hah!

2008-08-11 @ 22:32:39
URL: http://shoebox.devote.se
Postat av: Katarina

Snyggggt.

2008-08-11 @ 22:55:40
URL: http://pleur.blogg.se/
Postat av: Jakob B

jag får nog erkänna att jag, helt omedvetet, har försökt att pressa david till den yttersta gränsen, jag vill ha ett sammanbrott, en total utskällning, en besinningslösa david som försöker slå mig, men det är faan omöjligt. Det är helt sjukt frustrerande. Jag brukar ändå vara ganska duktig på att reta när jag väl sätter igång, men här har jag mött min överman. han dödar mig med vänlighet.

2008-08-11 @ 23:44:54
Postat av: Mamma

Dina pappa har en gång sagt "David är redan nu så som man själv skulle vilja vara". Coolt va?



Love you

MOR

2008-08-12 @ 08:23:19
Postat av: Mamma

Har precis sett en liten film om hur man gör Hermés väskor. Just den speciella kostade runt

10 000 .... DOLLAR!!!!! Den var väldigt vacker, som den vackraste tavla - men man får nöja sig med att titta, det är bra nog!

Kram

MOR

2008-08-12 @ 08:28:59
Postat av: Jenny

Vad fint skrivet och tuff outfit :)

2008-08-12 @ 09:32:07
URL: http://pygmeestyle.blogg.se/
Postat av: Sassy

Han verkar så fin din karl, och framför allt verkar ni vara så fina tillsammans!



kram

2008-08-12 @ 10:44:35
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Sassy

Ja, nu är jag hemma från min underbara lilla resa! Det känns konstigt att vara hemma i lilla Göteborg igen, men samtidigt skönt att kunna spendera tid med min karl.



kram

2008-08-12 @ 13:04:58
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0